°1 izbira kot prvovgradnja evropskih proizvajalcev avtomobilov. Zaupajo nam >>Serijska vgradnja v: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroën, Ferrari, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Lancia, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo
Občutna razlika v primerjavi s serijskimi, športnimi in dirkalnimi zavorami >>S širokim prodajnim programom Galfer zavore nudijo številne izbire ter vidne izboljšave v vsakodnevni in športni vožnji, poleg tega imamo na voljo tudi bogat program za najzmogljivejše (dirkalne) avtomobile.
Najboljše razmerje med kakovostjo in ceno zavor za vse razrede avtomobilov >>Glavno vodilo naše cenovne politike je najvišja kvaliteta za primerljivo konkurenčno ceno ostalim kvalitetnim blagovnim znamkam zavornih sistemov.

Zavorne ploščice / obloge

GALFER ponuja najbogatejši izbor zavornih ploščic (oblog) za avtomobile, ki nudijo maksimalno zavorno učinkovitost pri vseh stilih vožnje in vseh oblikah uporabe.

37d163b88a4522bd852de06260df3d98_M a4d75127215f52c18ccd5844527298c4_M dbe2064f7b08a4acf308a99bd5078f1b_M 659b633c73fa75b9f907409caacd2cab_M 88431b5dd05b1e90847e42adef0f6769_M e4710ea0caa54c5d561a4702a971c28e_M 0d77511af28edff9982f6b0b2eb7aca3_M

 

FDA1045 (STANDARD)

37d163b88a4522bd852de06260df3d98_MZelo učinkovite med zaviranjem, majhna obraba, minimalno zmanjšanje učinkovitosti na mokri podlagi. Majhna obraba zavornih kolutov. Za Galferjeve zavorne obloge FDA 1045 se odločajo uporabniki v specializiranih panogah, kot so gospodarske družbe za izposojo vozil, taksi službe, vozila javnih služb in službena vozila uradnikov, vojska itd. Naše standarde kakovosti si za zgled jemljejo naši tekmeci, saj lahko ponudimo udobje in zelo učinkovito zaviranje obenem, kar je rezultat odličnega dela naših inženirjev. Popolne zavorne obloge za vse vrste avtomobilov.

-    Močno in progresivno zaviranje, brez zmanjševanja zavornega učinka.

-    Zelo majhno zmanjšanje učinkovitosti v mokrih vremenskih razmerah. Malo do nič hrupa.

-    Nežne do zavornih kolutov, zelo učinkovite na osebnih avtomobilih višjega razreda.

-    Močnejše začetno zaviranje kot pri materialih, ki jih razvijajo proizvajalci opreme za tovarniško vgradnjo.

-    Na voljo za obe osi, lahko se jih montira na zadnjo os tekmovalnih vozil s prednjim pogonom.

-    Torni koeficient večji od 0,44 μ, uporaba od 0 do 550 °C, izboljšana varnost.

-    VSE ZAHTEVE STANDARDA ECE-R-90

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 

 

FDT1055 (SPORT)

a4d75127215f52c18ccd5844527298c4_MMaterial, ki smo ga razvili za športno vožnjo. Močno in progresivno zaviranje brez zmanjševanja zavornega učinka. Zelo majhno zmanjšanje učinkovitosti v mokrih vremenskih razmerah. Malo do nič hrupa. Nežen do zavornih kolutov, zelo učinkovit na osebnih avtomobilih višjega razreda. Močnejše začetno zaviranje kot pri materialih, ki jih razvijajo proizvajalci opreme za tovarniško vgradnjo. Na voljo za obe osi, lahko se jih montira na zadnjo os tekmovalnih vozil s prednjim pogonom. Izboljšana varnost. Na voljo za obe osi, lahko se jih montira na zadnjo os tekmovalnih vozil z zadnjim pogonom.

GALFER FDT 1055 je odlična izbira za tekmovalno vožnjo (reli/dirkališča), montaža na zadnjo os vozila s prednjim pogonom. Priporočamo naslednjo kombinacijo: FDRT 1066/ FDRR 1080 spredaj in FDT 1055 zadaj.

Torni koeficient večji od 0,44 μ, uporaba od 0 do 550 °C, izboljšana varnost.

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 

 

FDR1065 (RACING ORGANIC)

dbe2064f7b08a4acf308a99bd5078f1b_MOrganski polkovinski material, izdelan za najzmogljivejša tekmovalna vozila. Idealen za uporabo na dirkališčih, na reliju in v terenski vožnji. Primeren za dirkalno in športno vožnjo. Izjemen začetni prijem in modulacija zaviranja. Priljubljen izdelek pri vseh uporabnikih zaradi svoje vsestranskosti in prijaznosti do zavornih kolutov.

Idealen za vožnjo po dirkališču ali športno vožnjo po cesti. Za vožnjo po cestah priporočamo Galferjeve distančnike za tišje delovanje.

Idealen za gorske hitrostne dirke in hitrostne preizkušnje. Uporaba od 0 °C dalje. Priporočljiv tudi za lahke dirkalnike za relije po gramozni podlagi ter za starodobne in zgodovinske avtomobile. Tudi za zadnjo os.

Prva izbira voznikov zaradi svoje agresivnosti in vsestranskosti. Zmagovalec številnih izjemnih relijev in tekem na dirkališčih ter več državnih tekmovanj. Zelo prijazen do zavornih kolutov. Pomembno je pravilno utekanje. Zavorni sistem postopoma ogrevajte in ohlajajte.

Uporaba od 0  do 700 °C. Torni koeficient 0,56 μ.

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 

 

FDR1066 (RACING ORGANIC)

659b633c73fa75b9f907409caacd2cab_MOrganski polkovinski material, izdelan za najzmogljivejša tekmovalna vozila. Idealen za uporabo na dirkališčih, na reliju in v terenski vožnji. Primeren za dirkalno in športno vožnjo. Odlična izbira za vožnjo po dirkališču. Izjemen začetni prijem in modulacija zaviranja. Priljubljen izdelek pri vseh uporabnikih zaradi svoje vsestranskosti in prijaznosti do zavornih kolutov. Ta izdelek je izboljšana nova verzija izdelka GALFER 1065 RT, ima višji koeficient in 20 % manjšo obrabo. Bolj konsistentno delovanje pri višjih temperaturah. GALFER 1066 RT je najbolj priljubljen material iz ponudbe Racing GALFER.

Idealen za enosedežna vozila, s homologacijo za severnoevropsko in špansko prvenstvo v formuli 4 Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA). Priporočljiv tudi za gorske hitrostne dirke in šprint relije.

Idealen za asfaltno podlago in rally po makadamu (zlasti za lahko kategorijo z dvokolesnim pogonom) z vozili z dvo- in štirikolesnim pogonom. Vodilna izbira državnih in regionalnih pokalov.

Zmagovalec izjemnih dirk, kot so svetovno prvenstvo v reliju, skupina N (po grušču), mednarodni vzdržljivostni reli (rally raid) in državne in regionalne serije, zelo konsistentno delovanje v vseh vremenskih razmerah.

Idealen za vožnjo dirkališču ali športno vožnjo po cesti. Za vožnjo po cestah priporočamo Galferjeve distančnike za tišje delovanje.

Pomembno je pravilno utekanje. Zavorni sistem postopoma ogrevajte in ohlajajte. Višji koeficient kot GALFER R1065 in 20 % manjša obraba. Bolj konsistentno delovanje pri višjih temperaturah.

Uporaba od 0 do 700 °C. Torni koeficient 0,59 μ.

Priporočamo za športna vozila:
CITROEN DS3 R3/ 1,6 THP PSA-Race (zadaj), MITSHUBISHI LANCER Evolution 2.0 16V turbo EVO X (zadaj) in druge

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 


FDRR1080 (RACING METALIC)

88431b5dd05b1e90847e42adef0f6769_MKovinski/keramični/ogljikov material, ki tvori zavorno krivino linearne oblike z odličnim koeficientom, kar omogoča enostavno uravnavanje stopnje zaviranja. Ker se malo obrablja, je odlična opcija za srednje zahtevne vzdržljivostne dirke, relije ter tekmovanja na dirkališčih. Največja odlika tega materiala je termična obstojnost po celotni površini zavornih oblog skozi celotno dirko. Majhna obraba tekmovalnih zavornih kolutov.

Zaradi svoje moči in občutka, ki ga zagotavlja, beleži izjemen uspeh na tekmovanjih z enosedi, kot so F-3, Renault WS, Radical, CM, Osella, Norma, Climb Hill.

Zmagovalec izjemnih tekmovanj, kot so državna in mednarodna prvenstva v reliju po makadamu in grušču ter različni državni pokali, uporabljajo pa ga tudi na relijih in tekmovanjih WRC, R5, GT Rallye, Group N Plus, Super 2.000.

Na svetovnem prvenstvu WTCC in reliju TCR touring avtomobilov, ko je potrebno manj agresivno zaviranje in več prilagajanja. Ker se malo obrablja, je odlična opcija za srednje zahtevne vzdržljivostne dirke in tekmovanja. Zmagovalec ameriškega prvenstva NASCAR in avstralskega prvenstva V8.

Uporaba do 800 °C, torni koeficient 0,64 μ.

Priporočamo za športna vozila:
SUBARU IMPREZA 2.5 16v TURBO 4WD/ WRX STI (spredaj), MITSHUBISHI LANCER Evolution 2.0 16V turbo EVO X (spredaj), RENAULT CLIO IV R3T Rally 1.6 Turbo, VOLKSWAGEN GOLF VII 2.0 16V TFSI/GTI, PORSCHE 911 GT3/CUP (sprednje in zadnje) in druge

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 


FDRX1088 (RACING METALIC)

e4710ea0caa54c5d561a4702a971c28e_MKovinski/keramični/ogljikov material, ki tvori naraščajočo zavorno krivino z odličnim koeficientom, kar ponuja močen začetni pojemek in enostavno regresivno uravnavanje stopnje zaviranja. Največja odlika tega materiala je termična obstojnost po celotni površini zavornih oblog skozi celotno dirko. Priporočljiv material za agresivne in profesionalne voznike.

Večkratni zmagovalec svetovnega prvenstva v reliju WRC, državni zmagovalec v reliju GT in najboljša izbira različnih državnih pokalov v reliju.

Svetovni prvak na prvenstvu WTCC in zmagovalec tekmovanja TCR touring avtomobilov. Zanj se odločajo tekmovalci številnih državnih in celinskih pokalov. Seat Leon Cup Racer, Renault Clio Cup, TCR, CTCC, BTCC, CER in mnogi drugi. Zmagovalec ameriškega prvenstva NASCAR in avstralskega prvenstva V8.

Če zavirate kot pravi profesionalni dirkač, je GALFER 1088 RX prava izbira za vas!

Material je priporočljiv tudi za enosede višjih razredov.

Ohrani zmogljivosti in stabilnost skozi celotno dirko.

Uporaba do 800 °C, torni koeficient 0,69 μ.

Priporočamo za športna vozila:
SUZUKI SWIFT IV 1,6 16V/Sport (spredaj), CITROEN DS3 R3/ 1,6 THP PSA-Race (spredaj) in druge

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 


FDRZ1090 (RACING METALIC)

0d77511af28edff9982f6b0b2eb7aca3_MKovinski/keramični/ogljikov material, ki tvori naraščajočo zavorno krivino z odličnim koeficientom, kar omogoča enostavno uravnavanje stopnje zaviranja. Ker se malo obrablja, je odlična opcija za vzdržljivostne dirke in tekmovanja. Največja odlika tega materiala je termična obstojnost po celotni površini zavornih oblog skozi celotno dirko.

Izjemno uspešen na zelo zahtevnih in srednje zahtevnih vzdržljivostnih tekmovanjih, kjer svoje delo opravlja neprekinjeno 6 do 12 ur, odvisno od avtomobila. Prvenstvo GT, ameriško prvenstvo NASCAR, avstralsko prvenstvo V8, zmagovalec na dirki VLN (Nurburgring), zmagovalec dirke 24 ur po Barceloni, zmagovalec dirke na 500 km na stezi Motorland Aragón, CER, Spa 6-hours …

Priporočljiv tudi za reli (makadam in grušč).

Največja odlika tega materiala je termična obstojnost po celotni površini zavornih oblog skozi celotno dirko. Priporočljiv za vse voznike.

Uporaba do 800 °C, torni koeficient 0,68 μ.

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 


POVPRAŠEVANJE
KATALOGI