°1 izbira kot prvovgradnja evropskih proizvajalcev avtomobilov. Zaupajo nam >>Serijska vgradnja v: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroën, Ferrari, Fiat, Ford, GM, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Lancia, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo
Občutna razlika v primerjavi s serijskimi, športnimi in dirkalnimi zavorami >>S širokim prodajnim programom Galfer zavore nudijo številne izbire ter vidne izboljšave v vsakodnevni in športni vožnji, poleg tega imamo na voljo tudi bogat program za najzmogljivejše (dirkalne) avtomobile.
Najboljše razmerje med kakovostjo in ceno zavor za vse razrede avtomobilov >>Glavno vodilo naše cenovne politike je najvišja kvaliteta za primerljivo konkurenčno ceno ostalim kvalitetnim blagovnim znamkam zavornih sistemov.

Kompleti zavor

Širok prodajni izbor kompletov zavor z različnimi kombinacijami komponent (zavorni koluti in obloge, kovinske cevi, zavorna sedla, nosilci in drugi dodatki).

 

519cb84dfa56f4e64bd73c0393e49890_M83a2ea62e0f4cfa71f77de7659289685_M42ef3937b979091cf46e2f58109b31fa_M 6f09fa9c4773d7976c7311cc7936300c_M 76391b0fd3c86f3c398963dd5eae6193_M

 

KTO (KOMPLET ZA OSEBNE AVTOMOBILE)

519cb84dfa56f4e64bd73c0393e49890_MCelovit komplet za prednjo os z zavornimi oblogami FDA in zavornimi koluti DFA. Zajamčena kakovost, hitra in enostavna rešitev.

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 

 

KIT (ŠPORTNI KOMPLET)

83a2ea62e0f4cfa71f77de7659289685_MCelovit komplet zavor za prednjo os z zavornimi oblogami FDT in utornimi zavornimi koluti DFT. Športni komplet Galfer KIT združuje športno vožnjo in varnost. Zavorne obloge v tem kompletu so izdelane iz materialov, ki zagotavljajo popolno učinkovitost v hladnih razmerah. Za montažo tega kompleta ni treba zamenjati zavornih sedel niti ležajnih puš (okrov preme). Enostavna montaža. Uporaba med 0 in 600 °C. Torni koeficient 0,48 μ.

PRIPOROČAMO UPORABO KOVINSKIH ZAVORNIH CEV FKA. CELOVITA REŠITEV.

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 

 

EVR (GALFER EVO-R SERIES)

42ef3937b979091cf46e2f58109b31fa_MKomplet je nastal za tekmovanja na najvišji ravni in je načrtovan posebej za cestno uporabo. Komplet zavor je prilagodljiv in ne zahteva zamenjave originalne črpalke. Veliko boljši od opreme za tovarniško vgradnjo, zelo skrajša zavorno pot. Brez zmanjševanja zavornega učinka. Zelo športen občutek in moč zaviranja. Komplet, ki je bil oblikovan za različna prvenstva GT in touringa. Je plod naših izkušenj, pri izdelavi nismo sklepali nobenih kompromisov, saj imajo zmogljivosti absolutno prednost pred udobjem. Izdelek, ki bo zadovoljil najzahtevnejše uporabnike, saj je resnično neprekosljiv in ne pozna nobenih omejitev.

Vsebina kompleta:

- Utorni zavorni koluti večjih dimenzij. Izvrtine na zavorni ploskvi za doseganje najboljšega obnavljanja tornega materiala in odvajanja plinov med kolutom in zavornimi oblogami. Premer od 283 do 360 mm in debelina do 30 mm.

- Štirivaljne in šestvaljne izvedbe zavornega sedla. Bati različnih velikosti, ki proizvedejo veliko zavorno moč in jo hitro stopnjujejo. Rezultat je hkrati tudi enakomerna obraba zavorne obloge, bati pa so zaščiteni pred poškodbami. Teflonska prevleka, ki ščiti pred korozijo, rdeča barva in naš logotip pri strani.

- Zavorne obloge iz tornega materiala za športno uporabo. Posebna zasnova FDT-1055 in FDRT-1066 za vsakdanjo rabo, vožnjo po dirkališču ali tekmovanja, širša zavorna ploskev kot pri originalnih zavornih oblogah. Na voljo so tri različne kataloške številke za različna zavorna sedla.

- Zavorne cevi iz nerjavnega jekla. Neraztegljiv in nezložljiv komplet cevi, ki izboljša odzivnost zavornega sistema. Pripravljen, da nadomesti originalne cevi: notranjost iz teflona PTFE, pletena zaščitna cev iz nerjavnega jekla na zunanji strani. S plastičnim zaščitnim ovojem.

- Aluminijasti nosilci. Adapterji za zavorno sedlo iz aluminijeve zlitine 7075, obdelani in anodizirani. Zelo velika trdnost in hkrati majhna masa.

- Zavorna tekočina GALFER DOT 4R RACING. Zelo visoko vrelišče, zelo velika termična obstojnost.

- Prilagodljivi priključni kosi. Za cevi in sedla.

Za montažo teh kompletov boste morda potrebovali distančne podložke, odvisno od nameščenih platišč.

EVO_R_SERIES (PDF)

Priporočamo za športna vozila: BMW M3, E92 05- in druge

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 


EVO (KOMPLET EVOLUTION)

6f09fa9c4773d7976c7311cc7936300c_MKomplet je nastal v okolju tekmovanj in je načrtovan posebej za cestno uporabo. Komplet zavor je mogoče prilagoditi za originalno črpalko, njena zamenjava zato ni potrebna. Veliko boljši od opreme za tovarniško vgradnjo, skrajša zavorno pot brez zmanjševanja zavornega učinka. Izjemen športni občutek in moč. To je komplet, ki je plod naših izkušenj z različnih prvenstev GT, kjer ima učinkovitost brezkompromisno prednost pred udobjem. Zadovoljil bo najzahtevnejše voznike, saj ne pozna prav nobenih omejitev.

Najbolj priljubljen komplet za športne avtomobile:

- Zavorni koluti večjih dimenzij, aluminijast osrednji del. Srpasti kanali na zavorni ploskvi za doseganje najboljšega obnavljanja tornih materialov in odvajanja plinov med kolutom in zavornimi oblogami. Premeri od 290 do 380 mm in debelina do 36 mm. Notranji hladilni kanali so izdelani pod kotom 45°, kar omogoča boljše odvajanje toplote. Kolut je nameščen na osrednji del iz anodiziranega in obdelanega aluminija 7075, ki ustvarja toplotni prehod za zniževanje delovne temperature, obenem pa nudi idealno razmerje med trdnostjo in prožnostjo, ki preprečuje pojav vibracij.

- Štirivaljne in šestvaljne izvedbe zavornega sedla. Bati različnih velikosti, ki proizvedejo veliko zavorno moč in jo hitro stopnjujejo. Rezultat je hkrati tudi enakomerna obraba zavorne obloge, bati pa so zaščiteni pred poškodbami. Teflonska prevleka, ki ščiti pred korozijo, rdeča barva in naš logotip pri strani.

- Zavorne obloge iz tornega materiala za športno uporabo. Posebna zasnova FDT-1055 in FDRT-1066 za vsakdanjo rabo, vožnjo po dirkališču ali tekmovanja, širša zavorna ploskev kot pri originalnih zavornih oblogah. Na voljo so tri različne kataloške številke za različna zavorna sedla.

- Zavorne cevi iz nerjavnega jekla. Neraztegljiv in nezložljiv komplet cevi, ki izboljša odzivnost zavornega sistema. Pripravljen, da nadomesti originalne cevi: notranjost iz teflona PTFE, pletena zaščitna cev iz nerjavnega jekla na zunanji strani. S plastičnim zaščitnim ovojem.

- Aluminijasti nosilci. Adapterji za zavorno sedlo iz aluminijeve zlitine 7075, obdelani in anodizirani. Zelo velika trdnost in hkrati majhna masa.

- Zavorna tekočina GALFER DOT 4R RACING. Zelo visoko vrelišče, zelo velika termična obstojnost.

- Prilagodljivi priključni kosi. Za cevi in sedla.

Za montažo teh kompletov boste morda potrebovali distančne podložke, odvisno od nameščenih platišč.

EVOLUTION (PDF)

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 

 

EVO+ (KOMPLET EVOLUTION PLUS)

76391b0fd3c86f3c398963dd5eae6193_MKomplet je nastal za tekmovanja in je načrtovan posebej za cestno uporabo. Komplet zavor je mogoče prilagoditi za originalno črpalko, njena zamenjava zato ni potrebna. Veliko boljši od opreme za tovarniško vgradnjo, skrajša zavorno pot brez zmanjševanja zavornega učinka. Izjemen športni občutek in moč. To je komplet, ki je plod naših izkušenj z različnih prvenstev GT, kjer ima učinkovitost brezkompromisno prednost pred udobjem. Zadovoljil bo najzahtevnejše voznike, saj nima prav nobenih omejitev.

Najbolj priljubljen komplet za športne avtomobile:

- Plavajoči zavorni koluti večjih dimenzij, aluminijast osrednji del. Srpasti kanali na zavorni ploskvi za doseganje najboljšega obnavljanja tornih materialov in odvajanja plinov med kolutom in zavornimi oblogami. Premeri od 330 do 400 mm in debelina do 36 mm. Notranji hladilni kanali so izdelani pod kotom 45°, kar omogoča boljše odvajanje toplote. Kolut je nameščen na osrednji del iz anodiziranega in obdelanega aluminija 7075, ki ustvarja toplotni prehod za zniževanje delovne temperature, obenem pa nudi idealno razmerje med trdnostjo in prožnostjo, ki preprečuje pojav vibracij.

- Štirivaljne in šestvaljne izvedbe zavornega sedla. Bati različnih velikosti, ki proizvedejo veliko zavorno moč in jo hitro stopnjujejo. Rezultat je hkrati tudi enakomerna obraba zavorne obloge, bati pa so zaščiteni pred poškodbami. Teflonska prevleka, ki ščiti pred korozijo, rdeča barva in naš logotip pri strani.

- Zavorne obloge iz tornega materiala za športno uporabo. Posebna zasnova FDT-1055 in FDRT-1066 za vsakdanjo rabo, vožnjo po dirkališču ali tekmovanja, širša zavorna ploskev kot pri originalnih zavornih oblogah. Na voljo so tri različne kataloške številke za različna zavorna sedla.

- Zavorne cevi iz nerjavnega jekla. Neraztegljiv in nezložljiv komplet cevi, ki izboljša odzivnost zavornega sistema. Pripravljen, da nadomesti originalne cevi: notranjost iz teflona PTFE, pletena zaščitna cev iz nerjavnega jekla na zunanji strani. S plastičnim zaščitnim ovojem.

- Aluminijasti nosilci. Adapterji za zavorno sedlo iz aluminijeve zlitine 7075, obdelani in anodizirani. Zelo velika trdnost in hkrati majhna masa.

- Zavorna tekočina GALFER DOT 4R RACING. Zelo visoko vrelišče, zelo velika termična obstojnost.

- Prilagodljivi priključni kosi. Za cevi in sedla.

Za montažo teh kompletov boste morda potrebovali distančne podložke, odvisno od nameščenih platišč.

EVO (PDF)

Imate vprašanje? Pišite nam preko kontaktnega obrazca, na info@galfer.si ali pa nas pokličite na 051 210 566. 


POVPRAŠEVANJE
KATALOGI